iPad Air opnieuw doelwit in reclame

Het is niet voor het eerst dat een tablet merk de iPad Air gebruikt om haar eigen tablet te promoten. Eerder was het bijvoorbeeld al eens de beurt aan Microsoft, maar ditmaal is het Samsung die de iPad Air gebruikt als vergelijkingsmateriaal voor de eigen tablet, namelijk de Samsung Galaxy Tab Pro. In feite is het niet echt een heel bijzondere reclame en valt het ook wel mee hoe de iPad Air te kakken wordt gezet, maar feit blijft uiteraard dat de iPad Air in deze reclame er niet als beste uit komt, maar dat dat natuurlijk de tablet van Samsung zal zijn. Logisch ook, want Samsung is ook verantwoordelijk voor de reclame. Uitlatingen van de kant van Apple over de reclame zijn er overigens nog niet publiekelijk geweest.

Tab Pro dunner dan iPad Air

In de reclame staat centraal hoe dun de Tab Pro is van Samsung ten opzichte van de iPad Air. Nu is er niet heel erg veel verschil, want beiden zijn bijzonder dun, maar uiteraard heeft Apple hier bij de promotie van de iPad Air onder meer de focus op gelegd en nu laat Samsung op haar beurt dus zien dat zij het nog even wat beter kunnen. Op dit moment is de iPad Air in 1 gratis iPad actie beschikbaar en de Tab Pro van Samsung is op dit moment in geen enkele actie terug te vinden. Nu er ook een Galaxy Tab 4 op komst is lijkt dit voor de Tab Pro ook niet direct te gaan gebeuren.

Vorig artikel:

Volgend artikel: